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.: wood :.


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MessagePosté le: Ven 1 Juin - 11:21 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant
L'extreme Carnivean est une vraie tuerie de chez tuerie!

Pour l'Ashlyn, je préfère quasiment l'ancien model Shocked

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Tiiimmyy!! Hum?... Waaaliiiaaa!!

Tapir est un artiste 8====>
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MessagePosté le: Ven 1 Juin - 11:21 (2012)    Sujet du message: Publicité
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MessagePosté le: Ven 1 Juin - 11:42 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant
Crying or Very sad Oh ! Mon DIEUX !!!!!  Qu'il est beau l'asphixious ! Et qu'il est beau le méga Elves !!!! Enfin une belle fig dans cette armée Laughing
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MessagePosté le: Ven 1 Juin - 12:47 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant

La nouvelle Ashlynn a quand même bien la classe!

Une image plus nette de l'extreme carnivean!



Et encore Asphy mais avec son caster attachement perso qui sera dans le blister...Comme la bimbo avec Nemo...Quel vieux cochon ce Nemo!




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Nostradamus


Dernière édition par Président vénéré le Ven 1 Juin - 13:10 (2012); édité 1 fois
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MessagePosté le: Ven 1 Juin - 13:08 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant
Pour ceux qui ont un peu de pratique voici les cochoncetés de ce nouveau supplément...Ben ça envoit du pâté!


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bbc_standard_quote a écrit:
    Nemo3
    Weapons:
    Lightning Strike, RNG CTRL, will ard d3 times, Pow 10. Non Magical (I was hoping, lol)
    Tempest Accumulator, Reach, Disruption

    Abilities:
    Lightning Field, all electro-leap type things ignore models immune to electricity. Generally a good thing, but also can be a double edged sword.
    Overpower

    Feat:
    All electrical damage rolls gain an ADDITIONAL die. Electroleap will kill many things.

    Spells:
    Chain Lightning, Electrify, Lightning Shroud, Fail Safe, Force Hammer

    Caitlyn (the Awesomest Attachment ever)

    Stats:
    DEF 14, ARM 12, 5 HP. She’ll die to a stiff breeze. Which is sad because she is…

    Abilities:
    Arcane Assist
    Arcantrik Tuning, when Nemo assigns focus to a jack, add 1 focus to that jack. (Cannot exceet 3 focus on that Jack)

    Stormwall
    You already know the stats. 
 Lightning Pods are Def 5 ARM 15 tho. And they’re stormsmiths.




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bbc_standard_quote a écrit:
    Kreoss3

    Weapons:
    Conviction (melee), Reach, Magical, Blessed, Brutal Charge
    Also Cav attacks

    Abilities:
    Divine Inspiration, Signs and portents on himself
    Elite Cadre, gives Divine Inspiration to Vengers
    Imperishable Conviction

    Feat:
    All enemy upkeep spells and animi are dispelled. Then Kreoss gets to cast all of his upkeeps for free!

    Spells:
    Crevasse, Warpath, Force Hammer, Death Sentence, Ignite, Holy Ward

    Judicator

    Stats:
    Def 8, Arm 19, SPD 4

    Weapons:
    2x Rockets, Redeemer Rockets that can generate a secondary blast via deviation
    2x Sp8 Flamethrowers
    2x Pow 20 Fists

    Reliquary: 1 free focus




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bbc_standard_quote a écrit:
Vlad3

Weapons:
Spear: Magical, Reach, Brutal Damage
Flail: Magical, Chain
Mount

Abilities:
Blood Quenched, Combat Rider, Relentless Charge

Feat:
Friendly Faction Warjacks and Cav while in Vlad’s Control gain Sidestep and Sprint.

Spells:
Dash, Flashing Blade, Infernal Machine, Hand Of Fate, Razor Wind, Wind Wall

Conquest

Stats:
Def 7, Arm 20, Spd 4, Str 18 whoo!

Weapons:
Main Guns, RNG 15, POW 15, AOE 4, Crit Devastation
Secondary Gunsx2, RNG 12, POW 12, AOE 3, Linked In (You can make a second gun shot at the thing you just shot)
Creeping Barrage, can lay down 4 AOE3 POW6 covering fire templates.
Fist: Pow 22




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bbc_standard_quote a écrit:
    Gaspy 3

    Weapons:
    Daimonon: Reach, Magical Weapon, Blood Boon

    Feat:
    When a model is forced, spends one or more focus/fury, or casts a spell, Aspyxious gains a soul token and heals d3.

    Spells:
    Ashen Veil, Bone Shaker, Carnage, Hex Blast, Mobility, Scything Touch

    Vociferon

    Abilities:
    Arc Node, Arcane Extension, Soul Collector, GHost Shield, Death Harvest (During Maintenance, if Vociferon is in Gaspy’s control radius you can move the soul tokens from Vociferon to Gaspy)

    Kraken

    SPD 5, STR 15, DEF 10, ARM 19

    Weapons:
    Hellblaster, RNG 16, POW 14, AOE 4, Doom Driver (each corpse token gives it +1 to damage rolls)
    Flayer, RNG 12, POW 12, Rapid Fire D3+1
    2x Harvester, Chain Weapon, 4″ Reach

    Abilities:
    Collector, living Models killed generate a corpse token. These corpse tokens can be converted to focus at the start of your next control phase
    Kill shot, once per activation when a living model is killed by a melee attack, make a free ranged attack
    Meat fueled, corpse tokens give the Kraken +1 str




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bbc_standard_quote a écrit:
    Vyros2
    DEF 15 ARM 18. Whoa.

    Weapons:
    Extremus Cannon: RNG 10, POW 12, ROF 2, Magical Weapon!
    Extremus, Magical Weapon, Reach.

    Abilities:
    Birds Eye, Inspiratin (Dawnguard), Quick Work

    Feat:
    Tide Of War. Whenever a friendly faction model is killed by an enemy attack while in Vyros’ control area at any time except while advancing, after the attack is resolved, a friendly faction model can make a full advance.

    Spells:
    Easy Rider, Deflection, Lock the Target, Synergy (!!!), Twister

    Hyperion
    (Has a Forcefield)

    Weapons:
    Starburst, RNG 10, POW 18, AOE 5, Crit Consume (RFP), Magical Weapon
    2x Thresher Cannon, RNG 12, POW 12, Autofire (d3), I think that just means strafe (d3)
    2x Blade Fist, POW 20




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bbc_standard_quote a écrit:
    Ossrum
    Your normal Dwarf statline, MAT 7, Rat 6, Focus 6 (which is not bad)

    Weapons:
    Handcannon
    Oathkeeper, Magical Weapon, Crit Decapitation

    Abilities:
    Martial Discipline

    Feat:
    Friendly Rhulic Models gain +2 Armor, Friendly Rhulic Models/units activating in the control area gain +2 SPD and Pathfinder

    Spells:
    Bullet Dodge, Fire For Effect, Energizer, Snipe, Stranglehold, Unstoppable Force (Models in the Battlgroup and Control Area gain Bulldoze. Not an upkeep)

    Galleon

    SPD 5, DEF 9, ARM 19

    Weapons:
    2x Gun Port, RNG 14, AOE 3, POW 13, Rapid Fire (d3)
    Harpoon Cannon, RNG 10, POW 15, Drag
    Trident Strike, POW 21
    Cargo Claw, POW 19

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MessagePosté le: Ven 1 Juin - 17:29 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant



Le concept du colosse everblight.



Et le pitou!

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MessagePosté le: Sam 2 Juin - 17:22 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant
Sad

Finallement je ne vais pas me mettre à Warmachine ou Horde

( je n'ai pas envie de monter et peindre des boudins pour jouer seulement une figurine sympa )

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MessagePosté le: Sam 2 Juin - 18:56 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant
c'est qui les boudins?, parceque globalement les figos PP sont plutôt classes, suffit d'en peindre quelques unes pour se rendre compte que c'est pas du battle ou du 40K à peindre.
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MessagePosté le: Dim 3 Juin - 13:36 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant
Je suis d'accord pour la moitié des versions plastique et quelques autres plomb;
mais ce que je veux dire c'est que j'accroche pas à la majorité de leurs sculptures (proportion, dynamique, aggressivité, etc...)
C'est ce qui m'a vraiment découragé à commencer Skorne ou Everblight

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MessagePosté le: Lun 4 Juin - 20:05 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant
Une minorité suffit pour jouer à 50pt!



Le colosse ménite!





Le colosse merco!




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MessagePosté le: Lun 4 Juin - 21:38 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant
OMG !!! Shocked le huge ménite ... Crying or Very sad
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MessagePosté le: Lun 4 Juin - 21:46 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant
Imagine la baston entre le huge elfe et le huge ménite, t'as plus qu'à mettre le générique de goldorak et c'est parti. Dans l'esprit ça fait plus Vision of Escaflowne, mais peu connaissent.
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MessagePosté le: Lun 4 Juin - 22:36 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant
je suis d'accord ^^ Mais je kiffe quand même !
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MessagePosté le: Mar 5 Juin - 16:26 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant
Tout le monde donne son avis ; le miens c'est que le mercenaire est tres classe Smile 


Pour le générique c'est plutôt les power rangers parce que les pitoux se ressemblent quasi tous à la couleur prés  Mr. Green
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MessagePosté le: Mer 6 Juin - 08:31 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant
Excellent !
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MessagePosté le: Mer 6 Juin - 12:36 (2012)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes Répondre en citant
Est-ce que c'est possible d'avoir les règles de jeu et les carac des perso suivants que je vais surement ajouter dans mon armée :

Eiryss, Angel of Retribution et Rhupert Carvolo, Piper of Ord.

Merci !


WOOD Okay

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MessagePosté le: Aujourd’hui à 00:22 (2017)    Sujet du message: Preview warmachine/hordes
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